Adry is aan het groeien en hebben daarom hulp nodig om onze positie als de beste thuiszorg van de regio te behouden. Door de enorme toeloop aan cliënten en ook de vele aankomende uitbreidingen in 2025, hebben wij per direct behoefte aan een enthousiaste en ondernemende planner en medewerker cliëntbeheer die passie heeft voor de zorg. Ben jij de enthousiaste puzzelaar die onze roosters en routes zo goed mogelijk weet te vormen en het leuk vindt om Adry verder te zien groeien? Neem dan snel contact met ons op.

Wie is Adry

Adry levert de beste thuiszorg in de regio. Met onze Adry Angels garanderen wij 24/7 bereik- en bereidbaarheid voor het leveren van zorg ongeacht woonvorm of zorgbehoefte. Onze cliënten kunnen op ons rekenen. Niet voor niets zijn wij thuis in elk huis. Van persoonlijke verzorging, individuele begeleiding, dementie zorg tot aan terminale zorg.
Bij Adry kennen we onze cliënten, hun familie en hun leefomgeving. Zodat we precies begrijpen waar zij behoefte aan hebben. En dan doen we met gepassioneerde thuiszorgmedewerkers. De Adry Angels.

Met duidelijke werkprocessen, goed werkgeverschap, het aanbieden van flexibiliteit, waardering en de Adry bereik- en bereidbaarheid, kunnen wij binnen steeds meer regio’s de zorg toegankelijk houden met een brede cliënten mix van laag complex naar complex, met nieuwe thuiszorgroutes en een verdere diversificatie van het zorgaanbod, zoals dementie zorg/casemanagement, digitale zorg en palliatief terminale zorg.

Wat ga je doen?              

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het maken van de planning van de zorg en het rooster van de zorgverleners. Je houdt je daarnaast bezig met voorlichting, informatie en plaatsingsactiviteiten voor (potentiële) cliënten.

  • Je verzorgt de planning en zorgt voor goede en volledige vulling van de thuiszorgroutes en blokzorg;
  • Je houdt goed toezicht en verdeelt het aanbod van cliënten op basis van de zorgbehoefte van iedere cliënt en over de beschikbare zorgverleners. Je maakt hierbij gebruik van de hiervoor geldende procedures en werkinstructies;
  • Je adviseert en denkt mee in het organiseren van passende zorg;
  • Je verwerkt cliëntgegevens in het cliëntregistratiesysteem, en in- door- en uitstroom van cliënten;
  • Je voert controles en administratieve taken zodanig uit dat planning en registratie mogelijk is.

Wat vragen wij?

  • Je beschikt over een relevant diploma minimaal op MBO-niveau 4.
  • Je hebt ervaring in de zorg en kennis van plannen en roosteren.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Noordwijkerhout (+15 km).
  • Je bent enthousiast, je hebt goede communicatieve vaardigheden en je durft verantwoordelijkheid te nemen.
  • Je bent in staat om te multi-tasken en onder hoge werkdruk te functioneren.

Ons aanbod:

  • Een dynamische functie waarbij je deels zelfstandig werkt, maar bovenal deel uitmaakt van het Adry team.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Bij goed functioneren heb je daarna uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een salaris volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen & Thuiszorg, FWG 35-40 afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring minimaal € 2.266,72 bruto per maand op basis van 36 uur per week.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8%.
  • Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Reiskosten vergoeding en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Het aantal te werken uren is 24 uur per week. De werkdagen zijn in ieder geval woensdag en vrijdag. De omvang van het dienstverband wordt in overleg vastgesteld.

Ben jij klaar om het verschil te maken?

Je kunt solliciteren door een motivatiebrief en CV te mailen naar onderstaand e-mailadres. Heb je nog vragen dan willen we deze graag beantwoorden. Je kunt bellen naar ons kantoor in op 071-2301240 en vragen naar Jolanda den Boon, operationeel directeur. Ook kun je een email sturen naar angels@adryzorg.nl

U heeft zelf de touwtjes in handen.

Kies zelf uw zorgverlener op basis van profiel, expertise en beschikbaarheid.

U wordt professioneel behandeld.

Zorgvuldig gescreende zorgverleners. Adry voldoet aan de Kwaliteitswet Zorginstellingen.

U bent verzekerd van persoonlijk contact.

Wij staan dag en nacht klaar om u persoonlijk te woord te staan.

U kunt rekenen op transparante zorg.

Heldere tarieven, eerlijke reviews en geen onnodige tussenpersonen.

De zekerheden van Adry

Adry is een thuiszorginstelling voor persoonlijke verzorging, palliatieve zorg, individuele begeleiding, (intensieve) verpleging, thuishulp en 24-uurszorg. Met Adry leveren wij zorg aan cliënten voor extra persoonlijke verzorging en/of begeleiding of juist (intensieve) verpleging en zorg aan cliënten met een langdurige zorgvraag of medische zorg verwezen vanuit de ziekenhuizen, huisartsen of cliëntondersteuning. Zo stemmen we onze thuiszorg zoveel mogelijk af op de persoonlijke wensen van onze cliënten. Ook wanneer deze niet direct medisch zijn.

Wie zorg nodig heeft mag daar niet te lang op wachten. Daarom gaan wij voor een regionale aanpak. Inmiddels bedienen we de regio’s: Noordwijk, Noordwijkerhout, Lisse, Hillegom, De Zilk, Voorhout, Warmond, Oegstgeest, Katwijk, Rijnsburg, Valkenburg, Leiden, Leiderdorp, Voorschoten en Alphen aan den Rijn.