Voor ons kantoor in Noordwijkerhout hebben wij per direct behoefte aan een enthousiaste en ondernemende planner en medewerker cliëntbeheer die passie heeft voor de zorg. Adry zorg is een groeiende organisatie met enthousiaste medewerkers en waar nog veel uitdagingen liggen.

Ben jij de enthousiaste puzzelaar die onze roosters en routes zo goed mogelijk weet te vormen en het leuk vindt om Adry verder te zien groeien? Neem dan snel contact met ons op.

Wie zoeken wij?

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het maken van de planning van de zorg en het rooster van de zorgverleners. Je houdt je daarnaast bezig met voorlichting, informatie, triage en plaatsingsactiviteiten voor (potentiële) cliënten.

  • Je verzorgt de planning en zorgt voor goede en volledige vulling van de routes en blokzorg;
  • Je houdt goed toezicht en verdeeld het aanbod van cliënten op basis van de zorgbehoefte van iedere cliënt en over de beschikbare zorgverleners. Je maakt hierbij gebruik van de hiervoor geldende procedures en werkinstructies;
  • Je adviseert en denkt mee in het organiseren van passende zorg;
  • Je verwerkt cliëntgegevens in het cliëntregistratiesysteem, en in- door- en uitstroom van cliënten;
  • Je voert controles en administratieve taken zodanig uit dat planning en registratie mogelijk is.

Wat vragen wij

  • Je beschikt over een relevant diploma minimaal op MBO-niveau 4.
  • Je hebt ervaring in de (thuis)zorg, ervaring als planner is een pré.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Noordwijkerhout (+15 km).
  • Je bent enthousiast, je hebt goede communicatieve vaardigheden en je durft verantwoordelijkheid te nemen.
  • Je bent in staat om te multi-tasken en onder hoge werkdruk te functioneren.

Wij bieden

  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Bij goed functioneren heb je daarna uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een salaris volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen & Thuiszorg, FWG-schaal 35-40 afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring minimaal € 2.266,72 bruto per maand op basis van 36 uur per week.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8%.
  • Het aantal te werken uren is 32 uur per week. De werkdagen zijn dinsdag, woensdag en vrijdag. Deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Reiskosten vergoeding. Aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben je geïnteresseerd?
Wil je meer weten over deze functie dan kan je hiervoor contact opnemen met Jolanda den Boon, 071-2301240, info@adryzorg.nl. Solliciteren kan tot en met 20 februari 2023.

U heeft zelf de touwtjes in handen.

Kies zelf uw zorgverlener op basis van profiel, expertise en beschikbaarheid.

U wordt professioneel behandeld.

Zorgvuldig gescreende zorgverleners. Adry voldoet aan de Kwaliteitswet Zorginstellingen.

U bent verzekerd van persoonlijk contact.

Wij staan dag en nacht klaar om u persoonlijk te woord te staan.

U kunt rekenen op transparante zorg.

Heldere tarieven, eerlijke reviews en geen onnodige tussenpersonen.

De zekerheden van Adry

Adry is een thuiszorginstelling voor persoonlijke verzorging, indivuduele begeleiding, (intensieve) verpleging, nachtzorg en 24-uurszorg. Met Adry leveren wij zorg aan cliënten voor extra persoonlijke verzorging en/of begeleiding of juist (intensieve) verpleging en zorg aan cliënten met een langdurige zorgvraag of medische zorg verwezen vanuit de ziekenhuizen, huisartsen of cliëntondersteuning. Zo stemmen we onze thuiszorg zoveel mogelijk af op de persoonlijke wensen van onze cliënten. Ook wanneer deze niet direct medisch zijn.

Wie zorg nodig heeft mag daar niet te lang op wachten. Daarom gaan wij voor een regionale aanpak. Wij leveren thuiszorg in Noordwijk, Noordwijkerhout, Lisse, Hillegom, de Zilk, Voorhout, Warmond, Oegstgeest, Katwijk, Rijnsburg, Valkenburg, Leiden, Leiderdorp en Voorschoten.