Kwaliteit
Het ontvangen van zorg aan huis kan een gevoelige aangelegenheid zijn. Wij zijn er ons van bewust dat u uw zorg toevertrouwd aan iemand die u nog niet kent binnen uw eigen omgeving en dat wij daar passend mee om moeten gaan.
Hoe bereiken we dit met elkaar?
1. Bereik- en Bereidbaarheid: Adry garandeert 24/7 bereikbare en toegankelijke zorg, ongeacht waar de cliënt zich bevindt of welke specifieke zorgvraag er is. Dit doen we door altijd bereikbaar en beschikbaar te zijn, voor onze cliënten en onze Adry Angels.
2. Persoonlijke aandacht en betrokkenheid. Elke persoon is uniek en verdient aandacht die verder gaat dan een checklist of een vastomlijnd zorgplan. We nemen de tijd om te luisteren, om de wensen en behoeften van cliënten te begrijpen. Zoals oma Adry haar familie kende, willen wij iedere cliënt leren kennen, om op maat gesneden zorg te kunnen leveren.
3. Holistische zorgaanpak: Naast het leveren van zorg richten we ons ook op menselijk contact, waarbij lichamelijke, psychologische, sociale, en spirituele facetten onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en elkaar wederzijds beïnvloeden. Een praatje, een luisterend oor of een moment van persoonlijke aandacht is net zo belangrijk als de fysieke zorg die we bieden.
4. Proactieve zorgverlening: Onze zorgverleners signaleren proactief veranderingen in de situatie van de cliënt. Door duidelijk te communiceren en verantwoordelijkheid te nemen, zorgen wij ervoor dat zorgbehoeften tijdig worden aangepakt en dat de kwaliteit van zorg altijd op het hoogste niveau blijft.
5. Samenwerken aan kwaliteit: Adry werkt actief samen met andere zorgprofessionals, instanties en het netwerk van de cliënt om een doelmatige zorgoplossing te bieden. Zo streven we naar een optimale kwaliteit van bestaan voor iedereen die bij ons in zorg is.
6.Samenwerken met Adry Angels: Adry creëert een open, respectvolle en productieve samenwerking met onze Adry Angels, waarbij hun input centraal staat, flexibiliteit geboden wordt, en waardering voor hun werk expliciet wordt gemaakt. Kernwaarden van onze Adry angels: Werk vanuit je hart. Geef extra aandacht. Signaleer proactief. Communiceer duidelijk. Neem verantwoordelijkheid.
De zekerheden van Adry

Preventie
Adry staat voor vroege signalering, proactief handelen en verbinden. Daarom werken onze zorgverleners nauw samen met alle lijnen binnen de zorg. Van huisartsen tot wijkverpleegkundigen tot mantelzorgers. Maar ook tandartsen, apothekers, fysiotherapeuten en diëtisten. Zo realiseren we een volledig geïntegreerde aanpak, en kunt u vertrouwen op de zorg die u werkelijk nodig hebt.
Preventie heeft een prominente plaats binnen Adry. Onze zorgverleners zijn voortdurend bezig met risicosignalering, zoals het signaleren van onveilige situaties, depressie, eenzaamheid, ouderenmishandeling, medicatieveiligheid en valrisico’s. Vroegtijdige signalering levert een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in de zorg.

Bereikbaarheid
Het leveren van goede zorg betekent ook bereikbaar zijn voor u. Wij staan dag en nacht voor u klaar. Zo kunt er van op aan dat uw boeking direct wordt behandelt. Uw zorgverlener staat voor u klaar op de tijden en dagen die u heeft geboekt.
Wie zorg nodig heeft mag daar niet te lang op wachten. Daarom gaan wij voor een regionale aanpak en opereren we uitsluitend in Noordwijk, Teylingen, Lisse, Hillegom, Katwijk, Oegstgeest, Leiden, Wassenaar en Voorschoten.
Wij zijn 24/7 bereikbaar voor al uw vragen over Adry en onze zorg.

Kwaliteitskeurmerken
De werkzaamheden binnen Adry worden uitgevoerd conform (door de beroepsgroepen) vastgestelde protocollen en de algemene kwaliteitsnormen.
Adry een kwaliteitsinstelling is met een erkenning/ toelating van het Ministerie van VWS als instelling voor thuiszorg op grond van de Wet toelating zorginstellingen (WTZi). Ook mag Adry officieel het kwaliteitskeurmerk dragen. ISO 9001, HKZ Thuiszorg, Verpleeghuizen & Verzorgingshuizen.